Thursday 1 November 2007

Mak Cik Yus Yang Irritating!!!

Sebal, sebu, geram, nyampah, meluat, dan lain-lain segala perasaan yang semaksud dengan nya lah! Hah! Gitu lah perasaan aku terhadap makcik tak sedo diri tuh. Aku rasa dia memang dah gila la. Dah lah aritu sengaja datang beraya tanpa diundang. Tau lah rumah dia, tapi takyah la datang kalo 'puan' rumah takde kan.

Masa aku balik ari Isnin lepas, sekali lagi hati ku disakiti olehnya. Memula aku baca SMS dia petang tuh;

'rindunya, macam nak datang rumah, tengok puas2'

Itu yang ari Isnin, yang minggu lepas, siap cakap gini;

'rindunya, macam nak peluk, pastu dah lah'

Malam pulak, dia call. Aku, macam biasa, letak kat speaker TV, bukak channel Vaanavil. Cuba bayangkan, tu bari satu hari aku balik. Camne ngan 4 hari yang lain? Tak kira lagi SMS yang abang dah delete siap2 tuh. Tolong!!!

0 komen: