Friday 22 August 2008

Sentapzzz!!!

Aku tau dari mana aku warisi tabiat membaling dan melempar time marah. Aku pon dah sedar lama dah bahawa aku telah memiliki tabiat itu. Dan semalam, sekali lagi aku telah menjadikannya satu realiti. Cumanya benda yang aku baling itu bukan kaca dan tidak memudaratkan serta merugikan. Sedar2 benda tu dah melayang ke luar pagar, di tengah jalan, di waktu Maghrib. Dan syaitan pun melompat2 kegembiraan. Goodie bags. It was.

Dia SMS je dah cukup menyakitkan hati, apatah lagi telefon.
Dia telefon je dah cukup memanaskan telinga, apatah lagi datang rumah.
Dia datang rumah je pon dah cukup menaikkan darah, apatah lagi dipelawa masuk, even dengan 2 orang anak mengekor.

It was just over the limit, baby. It was.

p/s 1. Ssms malam tadi, 'lina rindu abang. tak puas jumpa tadi. biasa dapat embrace, tapi tadi...???'
EMBRACE????????????????????????? Biasa??????????????????????What????????????????????????????

Makcik ni imaginasi tinggi tul la...

0 komen: