Wednesday 21 April 2004

Busy Body

Ari Sabtu aku gi konvo. Boring giler. Balik tu, terus gi G**nt, beli lauk untuk beberapa hari sebelum gaji. Aku betul2 sengkek sekarang nih. Bayangkan kalau duit yang sepatutnya untuk sebulan, jadi setengah. Dan aku masih hidup, Alhamdulillah.

Ari Ahad, aku gi Alam Sentral. Roadtour AIM. Aku pegi sebab CT. Tapi, biasalah, dia mesti yg last sekali. Kul 6.30 baru CT kuar. Tu pun nyanyi lagu baru yang aku tak tau sebab takde duit lagi nak beli album baru dia. Esok... esok. Satu lagi lagu BCB. Penat sunguh.

Secreto De Amor

Sesiapa yang ikuti cite ni, samada baru tgk akhir2 ni atau ikut dari awal cam aku, PASTI akan memberi komen yang sama.

GERAM!!! Jahatnya Barbara!!! B**OH nye Carlos Raul!!!

Aku ikuti cerita ni sejak hari pertama lagi. Minggu depan ari Selasa cite ni abis. Aku dah tau endingnya, tapi tak tergamak nak baca summery nya dalam website. Tak surprise lak nanti. Aku tengok cite yang hero atau heroinnya cantik jer.

Semalam aku ke SMSAAS sebagai wakil Jawatankuasa Misi Akademik sempena Hari Kerjaya dan Pendidikan Lanjutan sekolah nih. Datang kul 8, balik kul 2. Penat gak explain kat student2 tuh. Mana tak nya, aku wakil fakulti aku, student tanya fakulti lain yang langsung aku tak tau menahu. Selain kitorang, ada beberapa IPTS yang join. Yang best cuma makan. Mee hoon dia sedap nyer...

Esok banyak keje nak buat.
1. Antar application kat utk si dia (Bhgn Perjawatan)
2. Bayar kete (MA*BA*)
3. Tengok tepon yg direpair. Da 2 bulan x siap2? (Plant*onik, Sek 18)
4. Antar duit abah (MA*BA*K)
5. Cari zip baju (PKNS)
6. Cari kaset CT (PKNS)

Aku suka buat keje macam ni sebab aku boleh bergerak ke mana2 yang aku suka. Lebih2 lagi kalau sesorang cam skrg ni. Duk ofis pun tgk TV n tido je. Buang karen jer.

0 komen: