BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, 28 July 2011

Terima Kasih Lah YB.

Tapi saya tak pangkah kat sini. Saya pangkah kat kampung saya ok.

Pada suatu malam, aku keluar nak mengisi minyak. Sebelum tu singgah makan dulu kat warung aaron aziz harun. Tengah tunggu makanan, datang yb dengan isterinya. Tengah kami makan, datang pekerja kedai itu mengira harga makanan kami. Belum panggil dah datang? Owh... yb belanja. Kalo tau makan banyak2. Errr banyak mana la nak makan pon. Lain la kalo ada menu makanan barat dan itali kat warung tu ke kan. Pape pun, terima kasih la yb ya. Yang pasti pakcik rambut putih tu akan pangkah yb lagi tahun depan. Tahun depan?

2 komen:

Luna said...

x sampai tahun dpn kot...bln 9 katanya..

AyunasiA said...

ye ke... best2 aku suka suasana tu.