BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, 22 July 2011

Penambahcantikan


Itu ari kan aku ada citer yang aku menjahit langsir opis aku kan. Lupa lak nak tepek kat sini hasilnya. Dah lama sangat. Kononnya nak tambah kepala langsirnya, tapi sekarang macam dah malas la pulak. Langsir2 disponsor oleh opismate aku. Duit ngulor2 katanya. Aku sumbangkan tenaga je lah. So, tengok gambo je lah ya.

9 keping skirting meja aku jahit, tiba2 terlupa meja bos sebab dia duduk bilik lain. Diskriminasi kaum betul.



Kalau ada kepala langsir mesti cantik ek?




4 komen:

HappyIrfa said...

kreatifnya ;-)

shue said...

aku rasa mcm ko keje kat kindergarden jek...

Luna said...

dorg x bg bangku yg beroda ek..kira nyaman la sikit

AyunasiA said...

lub, maksud ko banquet chair tu? kastemer pakai kusi tu je la.