BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, 3 April 2013

'Bubur' Sudah...


Parlimen sudah 'bubur' hari ini. Hari ini jugak genap 4 tahun pm kita dilantik. Kalau nak bawak mulut lagi, tarikh hari ni, 3/4/13 kalau dicampurkan ialah sama dengan 11, nombor fevret pm, eh, bekas pm kiter. Semalam sembang2 dengan encik suami, 'ingat lagi, kiter pergi majlis 100 hari najib bersama rakyat kat klcc.'. Siap aku salam kak ros lagi masa tu tau hihihi.

Teka teki bila bubur sudah terjawab. Sekarang teka teki bila mengundi pulak. Aku teka 20 april tahun gajah. Eh, tak. Paling cepat 27 april kot. Paling lambat cuti sekolah bulan 5. Bila tah.

3 komen:

~ yus ~ said...

Kalau 20 April, takut akak tak dapat mengundi, minta2 27 April...

AyunasiA said...

20 april macam tak sempat. spr belum meeting, maybe hari isnin 8hb. paling cepat penamaan sabtu depan, 13hb. kempen kata nak 14 hari, so 27hb la kot hehe

Yayu said...

Klu bersalin awal & dah sihat skit time tu..nak gak blk mengundi