BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, 17 February 2011

Insya Allah

Orang kita, yang orang luar buat tu lah yang dia nampak. Yang orang dalam buat, buat tak nampak je. Macam orang lebanon tu. Insya Allah ada jalan nyaaa. Siap gubah semula lirik dalam bahasa melayu, nak menambat hati orang kita. Padahal, ct nurhalija dah awal2 lagi nyanyi lagu insya Allah nih. Tak caya?

Bukan lah tajuknya insya Allah, tapi tetap ada perkataan insya Allah tu dalam lagu dia hehe.



Bukan tak tahu tajamnya duri
Si akar semalu bercabang cabang
Bukan tak mahu mencari ganti
Parut luka lalu terpandang pandang

Chorus
Pergi tak disuruh, datang tak di minta
Andai sudah jodoh, Insyallah

Jenuh sudah merata mencari sirih
Mencari sirih bertemu urat
Jenuhlah sudah menantikan kekasih
Kasih setia sepanjang hayat

Sekacipan pinang secubitan gambir
Sehelai sirih dicalit kapur
Sedap di pandangan manisnya di bibir
Apalah kasih andai tak jujur

0 komen: