BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, 20 May 2014

Sekuntum Mawar Merah, Sebuah Puisi : Rose Garden @ Higashiyama Zoo & Botanical Gardens


Taman bunga ros ni sebahagian daripada botanical garden. Aku tak masuk abis pun dalam botanical garden. Rugi pulak rasa. Patut dah alang2, jalan lah semua sekali ek? Tapi masa tu dah mula hujan. Semorang pon lepas makan, terus balik. Maka aku pun balik lah jugak. Rasanya ada taman cherry jugak kat situ sebab masa musim hanami aritu, ada gak derang berhanami di situ. Cumanya nak masuk ni kena bayar, kan. Tu yang macam malas je nak masuk semata2 untuk berpiknik. Banyak lagi tempat yang free. Pastu ada sebuah rumah macam kat shirakawa-go kat situ. Tapi aku tak nampak la.

Okeh, itu je cerita pasal taman ros ni. Selebihnya gambar bunga. Oh, taman ni berbau wangi, tapi tak semua bunga berbau wangi. Yang merah tak berbau pun.

















Ra-fu = Love





Suka nya warna ni!!!


















Sekian.

0 komen: