Sunday 12 February 2006

Yuhuuuu...
Selepas 2 bulan menjadi fulltime housewife, aku dah bleh menyesuaikan diri ngan program tv. Mula2 dulu, aku rasa cam rugi je pasang tv berbayar tuh. Duk umah 24 jam pun tak de cite nak tengok. But now, aku rasa tak cukup plak masa nak tengok sumer. Ada tak de, aku baca lah guide book to make sure that the program akan ada ulangannya. Huh...

Nak tau apa yg aku dah terlekat sekarang? Yang paling takleh tinggal, 24. Yang lain plak, Lost, CSI, Hallmark movies at 3.50pm. Sape yg tengok 24 mesti tak sabar cam aku gak nak tau apa kesudahannya. Sekarang ni dah masuk season 3 tapi kalau kat sana da sampai season 5. Walau pun bleh baca sinopsis kat internet, aku still nak tengok kat tv. Baru ada feel. Tapi, since aku baru je tgk siri tu masa last2 season 2, aku baca lah jugak season 1 & 2. Cuma tak paham sangat sebab kebanyakannya orang yg involve tuh tak sama. Kecuali the hero lah. Bila tengok cite camni, aku terpikir gak, camne la diorang dapat idea nak wat cite ni? Tapi, cam biasa lah, cite terrorist camni mesti diorang buat org Islam sbg terrorist tuh.

0 komen: