Monday 20 February 2006

Oh, tidak Jack. Hapuskan air mata mu. sob sob sob. Aku turut sama menitiskan air mata pada ending cite 24 tadi. Banyak nya pengorbanan yg dah dia buat dalam masa 24 jam tuh. Dari jadi penagih heroin, hampir ditembak atas heli, bunuh boss sendiri dan banyak lagi. Yang paling tak tahan, terpaksa potong tangan bakal menantu sendiri. Oh... maafkan ayah Kim.

Huh! Emo lak aku nih. Cukup lah tuh. Esok tgk ulangannya, bleh sambung nangis.

Ari ni aku duk umah jek. Tak masak siang sebab laksa semalam ada lagi. Dia pun lom stat klas ari ni. Entah nape ntah cuti mid sem sampai esok lak. Bagus gak. Cuti lah lama2 lagi pun takpe. Sampai petang, ikut kan cukup lagi laksa tuh, tapi tekak aku lak da muak. So, aku goreng je ayam, masak nasik n goreng kacang panjang ngan telur. Simple tapi sedap tu...

Semester nih, kelas dia tiap2 ari, tak macam last sem, ari Isnin ngan Khamis off. Time tu lak, aku masih keje kat ganu. Masa keje kat sana, ari Khamis, tengahari aku dah bertolak balik ke sini. Sampai sini dlm kol 7. Sepatutnya balik semula ari Sabtu, tapi, since takde kelas ari Ahad, aku balik la ari Ahad. Dalam kul 11 tu aku da stat jalan la. Sampai sana lebih kurang kol 5-6 petang. Penat gilo lah time tuh. Mana la aku tak balik tido je kalau takde kelas... Datang keje pun lambat, balik selalu cepat. Tu yang aku tak heran pun kalau kete rosak. Duit aku tido tu la kot. Ni, aku dah duk umah, kelas dia lak tiap ari, sama je cam keje. Takpe lah, tinggal sem depan je lagi. Tu pun tinggal final projek je. Lebih kurang cam degree nyer projek. Kalau ada rezeki, dapatlah dia gi German bulan 7 nanti. Aku nak ikut!!! Doakan lah ek?

0 komen: