BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, 17 September 2014

Branding


Aisywarya: Nak tau tak, nilofa kan, dia bagi nama jubah2 dia dengan nama adik beradik dia tau. Bella, ameera, atisha.

Abhishek: Kalau macam tu, u taruk la nama jubah2 u dengan nama adik beradik jugak. Rosnita, Roslinda, Rosni. Norasiah pun taruk jugak.

Aisywarya: Ekekekekekekekek. Norasiah tu nama brand la. Kelakar jek... tak macam nama design pun. Tapi dulu2 zaman cite rosalinda, kain rosalinda glemer tau... Kain bunga besar2.

Abhishek: Bistu, dah nama adik beradik dia nama2 moden.

Aisywarya: Haaa kita taruk nama glemer derang la. Onnie, Nitta, Lynda kikiki.

Abhishek: Pastu untuk design kanak2, taruk nama anak2 sedara...

Aisywarya: A'ah kan. Alanis, Nurin, Nadhirah, Syasya, Memel ekekek. Alanis tu memang sesuai sangat dah.

Adeh... ni kalau dilayan makin mengarut la nanti.

Berangan kan free.





2 komen:

Yayu said...

hahaahahahahahahahaah

eita said...

Kihkihkih.... Alanis pun masuk dlm ini cerita