Wednesday 1 March 2006

Abang nak gi makan angin ke German. So, kena start dari sekarang. Aku nak ikut makan angin ke German. Aku pun kena start dari sekarang. Abang, start wat proposal. Aku, kena la start sokong dia wat proposal. Ingat lagi masa wat degree. Aku da grad masa dia wat final project. Dia dapat supervisor yg paling ngeri dalam sejarah senior kami. Sape yg under his supervision, for sure akan extend punyer. Malang nya, kita tak leh pilih supervisor sendiri, so, redha je lah.

Maka nak dijadikan cerita, bila aku nengok projek dia cam tak de progress, aku pun start la takut2kan dia. Aku tau, takkan dia nak extend lak, sedangkan aku da grad, kan? Mulanya dia berat ati gak nak berurusan ngan supervisor dia tuh. Lelama, bila dah tiap ari aku paksa2, dia gi gak. La… takde la ngeri sangat pun. Akhirnya, dia dah memecahkan tradisi. Grad on time walaupun dapat Encik **i* sebagai supervisor. Nak seribu daya, kan…

Sekarang ni, aku dah buat cam dulu gak. Tiap ari aku tanya pasal proposal dia. Huh, ingat senang ker? Assignment banyak. Kelas tiap ari ada. Ok2. Nak gi German tak nih? Bukan masalah nak ke taknak. Memang kena pergi la…So, sebagai langkah awal, semalam, kami gi ke UTM Skudai, berjumpa ngan rakan seperjuangan dia. Kawan ni tgh wat final project kat sana. Tak tau la apa yg nak dibincangkan tuh.

Kul 5.45pm, abang miss call, tanda da nak balik amik aku. Sibuk je nak ikut. Bukan sempat jenjalan pun. Ingat nak gi Jusco baru kat Pandan tuh kalau sempat. Hampeh! Sampai JB da kul 9pm. Jusco mendenya. Takpe lah. Pastu kitorang gi Stulang, makan mi rebus. Memang tiap kali gi JB, aku mesti nak pekena mi rebus nih. Sambil2 nostalgia masa bercinta dulu…

Ari Sabtu ni abang kena gi sini lagi la yang.
Ada apa?
Nak pulangkan contoh tesis kawan nih.
Kita gi ari Ahad bleh tak?
Apasal? (dalam ati: ada ke aku ajak pempuan nih?)
Boleh a… kite bertolak dalam kol 10 or 11. Pastu, abang tinggalkan ayang kat IOI Mall. Lepas abang jumpa kawan tu, abang jemputlah ayang semula. Ek?
:)

Sampai BP lebih kurang 1.15am. Huargh!!! Lepas mandi, terus tido.

0 komen: