BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, 21 December 2017

Bunga Ume Di Togokusan Fruit Park 2017


Akhirnya, ini lah sesi tengok bunga terakhirku. Punya lah nak jugak tengok bunga ni sebab tak dapat tengok sakura. Padahal dah tau, takde lah banyak mana pun bunga kat sini pada tahun2 yang sudah. Masa kami pergi ni, cuaca dah sedap dah. Takde lagi sejuk sampai ke tulang sum2. 

Sempat bungkus bento sup ikan merah dengan roti.

Alahai, tengok botol air tu, teringat kerja kat jepun.

Ume kat sini tak banyak yang berjurai2. Banyak yang pacak ke langit jek.





Langit biru cemerlang.

Masa kami lepak2 makan kat sini, ada sorang pakcik ni dok melayan beberapa orang perempuan yang rasanya belum pernah datang ke sini. Dia cerita pasal bukit kat belakang ni, tapi aku tak faham sangat. Cuma bila dia cerita tu pompuan2 ni semua ala2 wow sugoi! Mungkin nama tempat ni diambil sempena nama bukit ni. Biasanya nama yang ada -san kat belakang ni menunjukkan gunung. Macam fujisan hihi.


























Kegemaran untuk kali ini. Nampak je macam tak cantik dalam gambar, tapi kalau tengok betul2, cantikkk sangat warna bunga ni.












Masa pergi first time dulu, kat sini lah paling cantik sekali.






















































Beli buah segar dari ladang.














Dah, jom balik...

Sakura masih kontang.

Sebulan lagi cantik la tempat ni.

Sekian.

0 komen: