BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, 28 September 2016

Sepetang Di Padang Toyoda Nagoya University


Petang khamis yang lepas, aku terpandang padang toyoda hall ni dari jauh. Cantik hijau nya. Dari pagi tadi hujan turun renyai2 kadang kala lebat. Waktu tu hujan dah berenti. Lalu aku mengajak encik suami outing kat situ. Yo yo o je aku salin baju, mengangkut tripod, beg, lapik dan buku sebagai prop. Sekali sampai je kat situ, gerimis mengundang la pulak. Rosak plan. Tapi kami teruskan juga dengan posing setempat. So, inilah dia hasilnya. Semalam cuaca cantik, langit biru, ingat nak repeat. Tapi malas pulak nak salin baju. Hm... abaikan je lah.








































Bila hujan semakin lebat, terpaksa lah aku hantar encik suami ke lab. Tadi beliau tak bawak payung. Dah sampai situ, beli air coklat secawan dan minum kat surau. Lepas maghrib aku pun balik. Makin awal maghrib, pukul 5.40. Isyak pukul 7.

Tunggu weekend la pulak kite outing lagi.

0 komen: