Wednesday 23 March 2005

Waaaaa da 6 bulan lbe aku x update. Terlalu banyak benda da berlaku. Tapi yang paling besar ialah... aku dah menamatkan zaman bujang ku pada 25 Disember 2004. Majlis persandingan pada 19 Februari 2005 dan bertandang pada 13 Mac 2005. Huh! Baru lah lega. Takyah pikir kumpul duit nak kawin. Target sekarang, nak buat master. Kete dan rumah, tolak ketepi dulu. Selagi tak stable, aku tak nak bebankan diri dengan hutang yg menimbun. PTPTPu pun da memanggil2. Insya Allah bulan ni aku stat bayar loan. Isi rumah boleh dikatakan complete. Semuanya hasil ikat perut aku yg hampir stahun dulu.

Last week, baru beli decoder stesen berbayar. Boring gak asik tgk vcd, dvd. Reception hampeh kat bawah bukit, sumer siaran tv blur je. Hujan baru terang sket. Tapi bukan la trg sgt. Actually, bukan aku beli decoder tu, husband yang tak malu yg mintak hadiah kat kekawan sempena kitorang. Sibbaik tgh murah, member pun sanggup la belikan. Kalau Putera Charles, lain plak. Dia taknak rakyat bagi adiah masa dia kawin ngan camelia. Takyah la buang duit kat dia. Eh, pening laks....

0 komen: