Monday 27 July 2009

Shine!


Ingat lagi gambar iklan botol minuman shine yang aku jumpa kat federal hiway arituh? Apa significant nya dengan aku? Actually, aku telah menjadi pengguna produk ini sejak beberapa bulan yang lalu. Sebabnya ialah kerana botolnya yang sangat cantik pada pandangan aku. Jadi, boleh lah aku menyimpannya sebagai dekorasi di dapur hehe. Selain itu, air tu pon memang sedap nyum nyum. Derang pon pandai, buat promosi rege murah2, biler kiter dah suka, rege mahal pon kiter beli jugak. Tapi untuk aku, ada limit kot. Biler kepala kitchen kabinet tu dah penuh, aku stop kot. Kot la. Mesti ada yang cakap, air ponnn nak beli. Buat je la air sendiri kat rumah. Air sirap pon boleh minum apa... Ok la, esok aku beli lembu, tahun depan aku perah susu, esoknya aku buat yogurt, pastu aku tanam pokok stoberi, tahun depan aku perah jus stoberi, kendian aku masukkan dalam yogurt tu, kendian aku buang lemak dalam campuran tu, kendian aku minum la sendiri hukhukhuk. Kerrr ada orang nak tolong buat kan untuk aku??? Suka sangka buruk kat orang :P


3 komen:

kakLuna said...

suka jugak air ni. tp beli 1-2 minggu sekali jek..mahal..hehe

Anonymous said...

Nestle Bliss pon ok jugak kan??? sya kdg tunggu yg 1 beg dpt 2 btl air + 1 yogurt....tp minum kena cepat2 abiskan la...
sbb biasa nye due dah nak smpi kan???

AyunasiA said...

luna : kena selalu tengok promotion dia. time murah rege dia 2 botol - rm6.99. tp biasa rm8.++

jaja : bliss nyer botol tak cantik!!! jangan beli kat pasifik je, store kat summit salu leh dapat free 2 botol kecik! minggu ni dia kasi free 1 botol kecik + 1 yogurt. berbaloi-baloiii...

p/s tak sempat nak tamat tempoh dah langsaiii...